Follow | Dashboard


Hey,welcome to my blog.Keep Following me and i'll follow you.

Entry | About | Board | Credit


The Day
Assalamualaikum wbt.

Having a crush is what normal people do. Kadangkadang bukan suka sangat pun tapi tu memang dah naluri manusia yang normal. Gatal gedik. Dengan adanya crush, jalan cerita hidup kita akan always moving endlessly tu bagi yang setia dengan crush la. hikkkhookk. Aku pun manusia yang lebih kurang dua kali lima sama dengan manusia normal pun sedang pernah melalui saatsaat tu.

Crush bukan orang yang ohsemohsem je. Crush tu biasanya kita nampak bagai satu meteor atau tahi bintang yang terang dari bintangbintang lain yang menarik perhatian kita. Bintangbintang lain??. Abaikan. 

Blog akuyangsemalam ni sebenarnya banyak story morry aku yang duludulu. Sekarang ni pun aku nak cerita pasal kisah zaman aku mudamudi dulu. hahahaaa. Dulu, ada la sorang classmate aku ni, dia memang selalu je ceria. Bila dia tak datang kelas, suasana kelas pun akan serta merta jadi dull bagi aku la.  Kitorang memang rapat. Aku dengan dia rapat sangat. Sangat rapat. Rapat yg teramat sangat. Kadangkadang main basketball samasama, lepak samasama, tiru meniru homework, texting bendabenda yang nonsense. Hidup terus happening kalau ada dia.
Yeaahhh, it's impossible.

But.

But.

But.

Nothing is impossible for me. Okay. End.

Sebenarnya aku bukan nak cerita pasal benda ni pun. Crush?? Apakah?? So not me? ahakahakks. Bila dah banyak sgt merapu, aku mula lupa motif asal entri ni. Amnesia. Seingat aku, sebenarnya aku nak feeling ala ala sentimental hari ni, tapi agaknya tak jadi kot. Aku dah try nk dapatkan balik feeling tu, kemain banyak lagu emosi celaru haru biru yg aku dah dengar tapi nampaknya feeling tu mmg dah taknak datang kat aku dah. Kbai. Btw, tadi sambut birthday kawan aku. Ruru ngn Sabby kat Bukit Ekspo. Main telur tepung kopi tah pape. *bajet macam kanak kanak . BBNU. Hahahahahahahahaaaa. Syok gila. Lama dah hidup ni tak rasa syok macam ni kecuali saat saat aku menghirup Horlicks ais di siang hari yg panasnya menjentik kulitku yg senipis kulit bawang ni. Gituuuuuu. Perasaan tu mmg UMMMMPHHHHHH gilaaa.


Labels:


Older post / Newer post