Follow | Dashboard


Hey,welcome to my blog.Keep Following me and i'll follow you.

Entry | About | Board | Credit


My Little Friendship
Assalamualaikum wbt. Yeahhh, i'm back *bajet cam hotstuff gituu. Well, aku perasan yg aku dah skip bulan October. Before ni mmg aku dah rancang nk update monthly memandangkn aku malas nk online blog. Intenet slow mmg berjaya merosakkn mood aku yg riang ria nk menaip taw. hahahaaaaa.
Hidup aku opcoz la penuh dgn bungabunga dan benihbenih cinta. Dan tentutentu lah ada gak ribut taufan segala angin ingin menyapa. Kadangkadang bila prlu menangis, then aku menangis sebakul dua. Bila prlu gelak, aku gelak dgn gembiranya. Hidup, pretty tough right. Org sekeliling mestilah tak tahu apa yg bergolak dlm hati kita. Kadangkadang ada jugak perkara yg prlu kita keep silent. 

Situasi ni pernah gak terjadi kat aku sendiri, maybe it was my fault on the first place. But, bila org yg aku sayang dah terasa hati ngn aku, aku lagi lah plus plus plus rasa bersalah. Menangis mmg dah tak guna klau dah sampai tahap gini. Kadangkadang perkataan pun tak dapat bantu. Even, i says i'm soooooo sooorry! Bila semuanya dah terjadi, mula lah kami berjauhan. Bila mula ada jarak antara kami, makin susah aku nk perbetulkn keadaan. Then, ada satu benda yg aku buat brjaya melembutkn hati dia. Lepas tu aku pun beranikan diri sembangsembang dgn dia balik,mintak maaf dan semuanya pun back to the normal. Drpd ni aku bljr bahawa mmg betul lah yg actions speak louder than words. Aku pun bljr yg ada sesetengah perkara tu mmg xprlu kita zahirkan kt org lain. 


By the way, buat klasmet aku yg brjaya stalk blog aku, the previous entry is truly nonsense. I repeat , THE PREVIOUS ENTRY IS VERY REALLY TRULY NONSENSE. Seriusly, korang harus percaya hahahahaa. Tetiba je aku rasa mcm aku ni bajet retis yang hidung tak mancung pipi terjojol jojol. 

Tamat sudah tintatinta kecik comel dari aku yg bajet ohsem ni. Aku harap korang dan opcoz lah aku sendiri takkan ulangi lagi pape je yg telah membuatkan kita semua kesal boleh kan?. Aku gak perasan yg entry aku kali ni mcm tak cukup nafas gituu. Bila aku baca balik entri yg aku cuba sampaikn ni, aku rasa lelah. Sebab tu, aku gak berharap agar korang tak mengalami asma, sakit ulu hati, pedih ulu hati, sakit jiwa dan perasaan masa baca entri mengarut ni kayyy? hahahahahahaaaaa gelakduapuluhlapanminit

Labels:


Older post / Newer post