Follow | Dashboard


Hey,welcome to my blog.Keep Following me and i'll follow you.

Entry | About | Board | Credit


Crush . Sekelas . Pengsan .
Assalamualaikum , mmg tersangat amat lah lama dah tak update belog ni . Nak menaip pun dah mula rasa kekok *over la tu . Aku skrg ada roommate , agk tak selesa utk bermadah mesra dgn belog ni . hahahaha . Takde kaitan . Here is my story . Mula mula aku tak tau nk letak tjuk ape utk entry ni but lepas jari ni dgn girangnya menaip tetiba je turun idea bak air hujan . 



Nk dimulanya episod , utk klas Oral for Interaction , it was under university subject . Not under foundation subject . So , utk join , ktorang kena dftr menda alah tu dgn subjek yg lain on different day . Subjek Oral tu plak dgn sengaja nya akn randomly divide us depend on hari ktorang dftr . Klau dftr awal , maka dpt lah klas yg depan2 . Well , aku mmg slalu je esaited bab dftr mendftr ni . Kerana ke-esaited-an aku tu , scara autometiknya aku dpt klas yg bertuah lg hebat . Drpd grup 30 , aku naik ke grup 13 . Woowww . So ohsem kan?? tepuk la uolls .
 
Dlm hati ni , WHATTTT??? GRUP ALIEN MANA PLAK NI???
Bila kwn aku tnya aku okayy tak , kononkonon la " takpe , aku duk kt mn pun bleh survive . lg pun , bila lg nk bermesra dgn budak grup lain " hahahahahhahhaaaa . Bajet dlm hati ada tmn la tu . bhaahaaaha

Nk dikata malang , mmg tak lah . Aku ada member yg sekelas ngn aku tp sorg je . Takpe la , klau malu pun , bleh share saham malu tu dgn dia . On our first day , mmg agak bangang kerana kami LEWATT stengah jam . Stengah jam je . Before msuk tu , sempat gak ktorang main osom osom utk tntukan sape yg akn jd kepala punya lewat . Then , aku yg bertuah ni la yg kena jd kepalanya . 

Lepas ketuk pintu . Buka pintu . DAMN , muka muka yg tak dikenali . Dlm hati dah terdetik . hammmpeh , mesti tak syok klas ni . Nebes tu mmg nebes tahap bapak la . Tapi telan je la , dah mmg nasib . Sekali bila aku dah duduk , pandang kiri pandang kanan pandang atas pandang bawah , dup dap dup dap . This is sooooooo crazy . Aku sekelas dgn CRUSH . PENGSAN duapuluhempat saat . Sekarang , tiap kali klas  Oral dot dot dot tu aku trus je jd mcm siput , tak pun mcm kura kura , mcm kucing parsi pun ada . kakakakakaaa . Malu beb . Seriusly mmg tak dpt nk handle la prasaan malu ni , anyone , ada suggestion tak?? Haru la hidup aku kena harungi sem dua mcm ni . Tiap hari pun boleh pengsan . Hahahaahaa . Nasib baik kuliah ni happen dan pening . Lecturer pun tak terlalu doubleS , tak terlalu strict dan tak terlalu slow la .

Labels:


Older post / Newer post