Follow | Dashboard


Hey,welcome to my blog.Keep Following me and i'll follow you.

Entry | About | Board | Credit


LETTO _ Sandaran Hati
^____^

Yakinkah ku berdiri
Di hempa tanpa tepi
Bolehkah aku
Mendengarmu

Terkubur dalam emosi
Tanpa bisa bersembunyi
Aku dan nafasku
Merindukanmu

Terpuruk ku di sini
Terangi dia yang sepi
Dan ku tahu pasti
Kau menemani

Dalam hidupku 
Kesendirianku

Teringat ku teringat 
Pada janjimu ku terikat
Hanya sekejap ku berdiri
Ku lakukan sepenuh hati

Peduli ku peduli
Siang dan malam yang berganti
Sedihku ini tak ada arti
Jika kau lah sandaran hati

Kau lah sandaran hati
Sandaran hati

Inikah yang kau mahu
Benarkah ini jalanmu
hanyalah engkau yang ku tuju

Pegang erat tanganku
Bimbing langkah kakiku
Aku hilang arah
Tanpa hadirmu

Dalam gelapnya
Malam hariku


Mlm ni aku lyan lgu ni sikit . Tringat lak kt zman muda2 dlu . Penah taw , lgu ni jd sgt istimewa buat aku . Skrg , nk kata istimewa pon dah tak blh sbb si dia n aku dah tak shaluan . Masing2 dah bwak haluan sndiri . Masing2 dah pnya khidupan sndiri . Melalui hdup ngn rntak trsndiri . Dgn hrpn msa dpn kelak akn mnjnjikn sesuatu yg kmi sndiri tak blh nk byg . 



Labels:


Older post / Newer post